چگونه در یک ماه ۱۰ کیلو چاق شویم؟

chagh ye mah Haftegy.ir  چگونه در یک ماه 10 کیلو چاق شویم؟

دانشمندان در جدید ترین مطالعات خود نشان دادند چاق شدن در زمانی کوتاه بسیار راحت تر از لاغر شدن است.
چاق ها و لاغرها دوست دارند تا در مدت زمانی بسیار کوتاه به وزن ایده آل خود برسند اما این هدف برای لاغرها بیشتر امکان پذیر است.

بررسی ها نشان می دهند؛ افراد لاغر در درجه اول باید ورزش کنند بر خلاف باور عمومی که ورزش کردن سبب لاغر شدن لاغرها می شود برعکس باعث افزایش اشتها نیز می شود.

افراد لاغر باید در روز ۴۵ دقیقه پیاده روی سریع یا ورزش های سنگین انجام دهند در این صورت اسید معده این افراد بیشتر ترشح می شود و احساس گرسنگی زیادی می کنند.

 

توصیه می شود حین پیاده روی تنقلات پرچرب مانند تخمه آفتابگردان و فندق مصرف کنید.

 

افراد لاغر در این ۱ ماه باید همراه خود شیرینی های شکری و بسیار شیرین مانند باقلوا و حلوا  داشته باشند و هر ۱ ساعت یک بار با آب یخ میل کنند.

در این یک ماه حداکثر از خوردن نوشیدنی های داغ مانند چای بپرهیزید زیرا آب داغ معده را شستشو می دهد و باعث دفع مواد قندی از بدن می شود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

چاپ این مطلب

لذت جوجه کشی در خانه

 

- آیا تا کنون لذت جوجه کشی در خانه را تجربه کرده اید ؟
- آیا به کسب درآمد از طریق جوجه کشی فکر کرده اید ؟
- آیا عمل جوجه کشی را عمل سخت و دشوار میپندارید یا یک کار مفرح و شادی آور؟
- مایل هستید لذت جوجه کشی از پرندگان زینتی و اهلی را در گوشه ای از منزل تجربه کنید؟
- آیا به دنبال بهترین دستگاه جوجه کشی دنیا جهت جوجه کشی از تخم پرندگان خود هستید؟

هواباتور آمریکا بهترین دستگاه جوجه کشی در جهان

برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر در این مورد به وبسایت ما مراجعه کنید


برای ورود به وبسایت ما اینجا کلیک کنید

آموزش پرورش قارچ در منزل

 

- اگر علاقه مند به پرورش قارچ هستید
- اگر به دنبال شغل دوم و یا یک شغل پر درآمد هستید
- اگر در کمترین فضا خواهان بیشترین برداشت قارچ خوراکی می باشید
- اگر به دنبال تهیه بهترین نوع کمپوست بلوکه و آماده و بذر قارچ هستید
- اگر به دنبال تهیه کتب و جزوه و سی دی های آموزش پرورش انواع قارچ خوراکی هستید

ممکن است شرکت ما بتواند به شما کمک کند !!


برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید


ارسال نظر

۸۲۹ ديدگاه براي مطلب چگونه در یک ماه ۱۰ کیلو چاق شویم؟ - شما هم نظري ارسال کنيد

  1. neda می‌گه:

    من ۲۰ سالمه قدم۱۷۰ وزنم ۵۵ تغذیه امم خوبه ولی لاغرم رفتم ازمایش دادم انگل داشتم و واسه ی همین علت چاق نمیشدم توصیه میکنم اول ازمایش بدین و اگه انگل داشتین اونو برطرف کنید بعدش با خوردن چاق شید

  2. رها می‌گه:

    سلام ب همه ی دوستان.خوردن زیاد غذا وبالا رفتن اشتها همش حرف!شاید بتونه مقدار ناچیزی کمک کنه اما مهم ترین راه واسه اینکه ب طور صحیح چاق بشین اینه ک فکرای قشنگ کنید وب اشتباهاتی ک توی گذشته انجام دادید زیاد فکر نکنید زیاد اب بخورید وبیشتر از اون هم بخندید وشاد باشید وب لاغر بودنتون اصلا فکر نکنید حتی اگه همه بهتون بگن بگید مد!!!!!!!!!!!!بعد از هر وعده ی غذایی شکلات یا شیرینی بخورید!اگه چاق شدید حتما بگید!واو مچکرم مچکرم مچکرم

  3. یاسمین می‌گه:

    بچه ها اگر می خواید چاق بشید بعد از غذا خوردن حداقل ۲ قاشق غذا رو به زور بخورید اگر چه میل ندارید این کار باعث می شه معدتون گشاد تر بشه و کم کم میاتون بیشتر می شه.

    • شروین می‌گه:

      برو بابا چی میگی به زور غذا بخورین معدتون گشاد میشه اینم شد حرف ؟ قربون عقل قشنگت برم آدم روو دل میکنه که با این روشی که فرمودی تا حالا کسی چاق نشده قربونت . شما نظر ندی بهتره . میخوای مردمو مریض کنی ورم معده بگیرن ! کسی اینکارو نکنه ها به حد اشتهای خودتون غذا بخورین ورزش اولین و تاثیر گذارترین روش برای چاقیه ورزش هم سلامتی برای بدنتون میاره هم ماهیچه هاتون رو تقویت میکنه هم برای افراد چاق خوبه هم برای لاغر من توصیم ورزشه دوستان کسی هم از ورزش تا حالا بهش ضرری نرسیده نه افراد چاق نه لاغر . مطمئن باشید اراده و ورزش و رژیم غذایی تاثیر زیادی روی هیکل آدم می زاره . پیروز باشید دوستان هر کی هر چی گفت باور نکنید برین عمل کنید خودتون هم کمی با عقل خودتون ببینید چی خوبه چی بده . موفق باشین . ایشالله چاق هم میشین با هیکل خوب و پر و زیبا :) باااااااای

      • baran می‌گه:

        سلام…من وزنم تقریبا خوب هست فقط میخواستم کمی پر تر دیده بشم که به چند تا باشگاه سر زدم و با چند تا مربی و پزشک تغذیه صحبت کردم…اکثرشون این نکته رو گفتن که غذایی رو که می خوریچند قاشق بیشتر از حدش بخور تا معدت جای بیشتری باز کنه کم کم به اون اندازه غذا خوردن عادت میکنی…ضمنا ماکارونی و زرده تخم مرغ و هلو برای چاق شدن خیلی موثرن و ی نکته اینکه من در طول زمان باشگاه که تشنم میشد آلورا میخوردم فکر میکردم شیرینیش برای چاقی تاثیر گذار هست اما بعدش منوجه شدم نوشیدنی هایی مثل آب آناناس یا آلورا تجزیه کننده هستن و باعث لاغر شدن میشن…
        ممنون از اطلاعاتتون.مفید بودن

  4. یاسمین می‌گه:

    بچه ها من قبلا این کار رو کردم و خیلی هم تاثیر داشت و خیلی خوش هیکل شده بودم امامتاسفانه به خاطر کنکور امسال دوباره لاغر شدم.

  5. علی می‌گه:

    سلام بچه ها . اونایی که دوس دارن زود زود چاق بشن .به داروخانه های گیاهی مطمئن برید و عرقیات هشت گیاه چاق کننده بگیریدو بعد از هر بار غذا خوردن .به اندازه ی یک استکان ازش بخورید. ایشالله که جواب میده .

  6. ی فامیل دور می‌گه:

    کلا چاقـــــ نشینــــ
    به نفعــــتونهـــــ
    از ما گفتنـــــــ
    چاقیـ و هزار تــآ مرضــ!ــــ:|

  7. کاظم & تراب می‌گه:

    من کاظم پور لازم
    من تراب وضع خراب
    عاقا غصه لاغری رو نخورید .همش به مرور زمان.بخدا چاقی جز مریضی چیز دیگه ای نمیاره.فکر الان نباشید به فکر پیری باشید که باید لاغر باشید.

  8. ی فامیل دور می‌گه:

    هویــــ اون یدونهـــــ نظرمـــ کــــ؟ــــو؟؟؟؟

  9. yusef می‌گه:

    با سلام من ۲۰۱ سانت قد دارم و وزنم ۸۱ کیلو هست هفته ای سه روز ورزش رزمی میرم نه مکمل چاقی مصرف می کنم نه بدن سازی میرم.من اولش یعنی ۹ ماه پیش ۱۹۴ قدم بود ۶۴ کیلوهم وزن داشتم. اما با مربی باشگاه حرف زدم اون یه برنامه واسم نوشت که جمعا تو یه ماه حول و حوش ۲۰ هزار تومن خرج داشت اما منو با سه ماه از حالت اولیه به این رسوند. توی هر جلسه باشگاه ۴۵ دقیقه پیاده روی می کردیم و از دور اهسته شروع می شد و کم کم سرعت بیشتر می شد. و بعد ورزش روزمی شروع می شد و در اخر مربی باشگاه منو صدا می زد و برنامه اون روز رو به من می گفت و من مو به مو اون رو اجرا می کردم. و به این حالت رسیدم.منم توصیه می کنم فرقی نمی کنه کدوم ورزش برین ولی حتما از مربی ورزشی خودتون کمک بگیرین.

  10. masoud می‌گه:

    سلام خسته نباشید من مسعود ۲۲ ساله از خطه دیار بندر بوشهر من در روز ۲یا سه قاشق غذا میخورم میخاستم چه راه حلی هیت که چاق بشم ممنون میشم

  11. امیرحسین می‌گه:

    یه دییونه توی محلمون بود یک ماه فقط نوشابه خورد توی یک ماه ۵۰ کیلو چاق شد.خیلی راحت و بی دردسر.فخطططط نوشابه میخورد هااا.روانی شده بود طفلکی.ولی خب…. چند ماه بعدش مُرد رف پی کارش
    و من الله توفیق

  12. fatemeh sh می‌گه:

    خیلی ممنون ازسایت خوبتون

  13. شیما می‌گه:

    سلام من ۲۹ سالمه ۳۶ کیلو :((((((من چی بگم

  14. ی فامیل دور می‌گه:

    حمید؟؟نظراتت کوو؟؟؟چرا این جوریه؟؟؟

  15. ی فامیل دور می‌گه:

    مطالب اینجا همش خوبه:|

  16. آنا می‌گه:

    ۱۹ سالمه و ۴۵ کیلو
    اصلا راضی نیستم داغوووونم

  17. bagher می‌گه:

    امتحان کردیم اما بدرد نخورد

  18. javad so می‌گه:

    چگونه چاق شویم ؟
    از چربی ها دوری کنید اگر چه هدف شما چاق شدن است ولی نباید بیش از حد چربی مصرف کنید سراغ چیپس وشکلات نری سرخ کردنی هم نخوریدبهتری چیز برای شما غذاهای پر پروتین وکم چربی است مثل تن ماهی سایر غذاهای دریای سینه مرغ بوقلمون گوشت کم چربی میوه و سبزی جات
    ۲ ی روش دیگه نوشیدن آب هس معادل ۸ لیوان< یا بیشتر اب بنوشید اب برای افزایش وزن لازم است
    ۳ بخابید بله بخابید !راحتری کاری ک میخاهید انجام بدید ک فراموش شده خابه کحداقل ۸ ساعت در شب بخابید
    ۴ پر کالری مثل کره خرما عسل مغز دانه ها استفاده کنید
    ۵ بعضی از لاغر ها ب سراغ روغن زیاد یا شیرینی میرن ک این کار باعث اسیب ب انها و احتمال دارد بیماریهای قلبی را ب دنبال دارد
    ۶ محیطی ک لاغر ها در ان غذا میخرن باید دل چسب باشد یعنی دور از استرس وب اسرار دیگران زیاد از حد نخرن چون از غذا دل زده میشن ودفعات بعدی حوصله خوردن نخاهن داشت
    ۷ زیاد کردن وعده غذای یکی دیگه از راهای چاق شدن است حتی اگر در وعدهایتان میزان غذا کم باشد اینم ب یاد داشته باشید ک فدی ک شدید کمبود وزن دارد دارو ودرمان لازم است ک پزشک باید عدم تعادل هورمونی بدن افسردگی ودیگر بیماری ها ی وملموس مثله آنورکسیا۱ وبولمیا (کم خوری و پر خوری عصبی)درمان کند بچه بقیش بزا بعد امیدوارم ب دردتون بخوره

  19. مریم می‌گه:

    سلام دوستان من۱۵۳ قدمه۴۰کیلوام چقد باید چاق شم؟در ضمن باعث نمیشه که کوتاه تر بنظر بیام؟

  20. javad so می‌گه:

    سلام بچه ها وزنتونو با توتوجه ب قدتون حساب کنید ک در مردان وزنان متفاوته در مردان برای ۱۵۲ سانتیمتروزن باید ۴۸ کیلو گرم باشد وبرای هر ۲٫۵ سانتیمتر اضافه ۲ کیلو ۷۰۰ گرم ب آن اضافه میشود وبرای زنان برای ۱۵۲ سانتیمتر ۴۵ کیلو وبرای هر ۲٫۵ سانتیمتر اضافه ۲٫۲۰۰ اضافه گرفتید ک چی گفتم

  21. شیوا می‌گه:

    سلام من امسال پنجم ابتدایی را تمام کردم اما همه خانواده ما بهم می گن خیلی لاغری وزنم ۲۵ است خیلی ناراحتم کمکم کنید

  22. shadi می‌گه:

    من یه راه تضمینی میخوام که بعد یه مدت کوتاه دوباره مث اول نشم

  23. shadi می‌گه:

    من۱۶۰قدمه ولی فقط ۴۰کیلو وزن دارم هربارم که وزنم با هر روشی بالا رفته بعد یه مدتی بازم مث قبل شدم تو رو خدا من یه راه تضمینی میخوام

  24. omi می‌گه:

    سلام من ۱۶۸ قدمه و ۵۶ کیلو وزنم.دوست دارم به وزن دلخواهم که ۶۰ تا ۶۲ کیلو برسم اونم تو کوتاه مدت.کسی هست که کمکم کنه؟
    خیلی برام مهمه که تو یه ماه صورتم چاق بشه لطفا اگه کسی میدونه بگه.

  25. javad so می‌گه:

    سلم بچه ها داشتم میگفتم ادامه چاق شدن کجا بودم آها
    چاق شدن شما ی چیز ناممکن نیس باید با انگیزه باشید و فقط ب اضافه شدن چربی بدنتان فک نکنیدبلکه ب سلامتی خودتان نیز بیاندیشد در مورد این کار باید نکاتی را در مورد فیزیک بدنتان بدانید
    عوامل وراثتی نقش مهمی در غالب بدن شما ایفا میکند واین مساله هم کاملا ارثی است. ب این معنه ک اگر والدینتان لاغر باشند بدن شما نیز ب همان غالب است ک والدینتان دارند وبرای اینکه از این وضعیت خارج شوید تلاش زیادی بکنید
    مرحله بعدی شیوه زندگی شما است ک نقش مهمی در فرم بدنی شما ایفا میکند اگر زندگیتان مرتب وجنب و جوش میگذرد هرگز نبای از بلغور و خوراکیهای از این قبیل استفاده کنید چرا ک ناخاسته وزن خودتان را از دست میدهید اگر فرد پر تحرک و بی قراری هستید وبرایتان ریلکس وآرام بودن غیر ممکن است با مشکلات زیادی روب رو خاهید بود پر جنب جوش بالغ بر ۷۰۰ کالری در روز میسوزاند واین ب اندازه ۲ بسته شکلات است وبرای افزایش وزن بهتر است این ک ۱ماهیچه بهتر از چربی ب درد شما میخورد ۲پیشاز آنکه کالری میسوزانید کالری دریافت کنید بهتری کالری ها کربوهیدراتها هستن ک با ۷۰ در کالریها کربو هیدراتها باشند مانند برنج سیب زمینی ماکرانی را ذخیره کنیدو۱۵در صد کالری مورد نیاز بدنتان باید از چربیها تامین شود

    نکت مهم
    دفتری برای برنامه هفتگیتان تهیه کنید وعده پر کالریتان را بیشتر کنید صبحانه ب جای اب پرتقال اب انگور بخورید شیر قهوه را با هم مخلوط وبخورید برنج انواع ماستها چرب غلات مختلف با شیر های پر جرب بیسکویتهای کالری دار پنیر میوه وبستههای شکلات ب جای نوشیدنی های سودای چای وقهوه از شیر خامه . هروعده غذایتان باید شامل سیب زمینی برنج ماکرانی نان
    حبوبات باشد میوه وسبزی مواد پرتینی مثل پنیر وتخم مرغ و.. را فراموش نکنید
    ورزشهای هر روز بشما کمک خاهد کرد کماهیجه هایتان تقویت چربی اضافه نداشته باشیدواستخانهایتان را محکم میکند ورزش هر روزه ب مدت ۳۰ دقیقه ۵روز در ههفته برایتان ضروری است ورزشهای مثل شنا دوچرخه سواری زیمناستیک ب یاد داشته باشید ک نباید بیش از حد فعالیت داشته باشید ک کالری بسوزانید شما باید کالری بدس بیارید.

  26. javad so می‌گه:

    بچه این چیزای ک نوشتم تضمینیه تازه طبیعیم هستش امتحانش ضرر نداه تازشم عوارضم نداره …………آخی…….. زحمت کشیدم تا این اطلاعاتو بدس آوردم


1 + 4 =