دانشمندان در جدید ترین مطالعات خود نشان دادند چاق شدن در زمانی کوتاه بسیار راحت تر از لاغر شدن است.
چاق ها و لاغرها دوست دارند تا در مدت زمانی بسیار کوتاه به وزن ایده آل خود برسند اما این هدف برای لاغرها بيشتر امکان پذير است.

بررسی ها نشان می دهند؛ افراد لاغر در درجه اول باید ورزش کنند بر خلاف باور عمومی که ورزش کردن سبب لاغر شدن لاغرها می شود برعکس باعث افزایش اشتها نیز می شود.

افراد لاغر باید در روز 45 دقیقه پیاده روی سریع یا ورزش های سنگین انجام دهند در این صورت اسید معده این افراد بیشتر ترشح می شود و احساس گرسنگی زیادی می کنند.

 

توصیه می شود حین پیاده روی تنقلات پرچرب مانند تخمه آفتابگردان و فندق مصرف کنید.

 

افراد لاغر در این 1 ماه باید همراه خود شیرینی های شکری و بسیار شیرین مانند باقلوا و حلوا  داشته باشند و هر 1 ساعت یک بار با آب یخ میل کنند.

در این یک ماه حداکثر از خوردن نوشیدنی های داغ مانند چای بپرهیزید زیرا آب داغ معده را شستشو می دهد و باعث دفع مواد قندی از بدن می شود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دانـــــلود

  • - بازدید: 130,547

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

1,382 پاسخ به “چگونه در یک ماه 10 کیلو چاق شویم؟”

  1. Masoud می‌گه:

    سلام
    خسته نباشید
    17 سالمه قدم 184 وزنم 48 کیلو هر کاری کردم چاق نشدم به نظرتون اگه دارو مصرف کنم تاثیری داره؟؟

  2. عرفان می‌گه:

    سلام خسته نباشید.
    26سالمه من 186 قدمه وزنم 71کیلو شده هرکاری میکنم چاغ نمیشم هرکاریرو بگید کردم ب طور حرفییم ورزش میکنم اما چاق نشدم چیکار کنم لطفا کمک کنید

  3. امیر سامح می‌گه:

    سلام ۲۰ سالمه ۱۹۲هستش و وزنم ۶۱ کیلو تا حال راهی را امتحان نکرده ام لطفا کمکم کنید.

پاسخ دهید